Inschrijfformulier PDK volleybalschool trainingen

Inschrijfformulier

Prima Donna Kaas Volleybalschool

Gelieve het formulier hieronder in te vullen. Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Vragen kan je sturen naar primadonnakaasvolleybalschool@gmail.com

de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) Op onze website en op sociaal media publiceren wij foto's en verslagen van activiteiten van de Volleybalschool. Wij vragen je toestemming om je naam en foto's te mogen publiceren op onze website en sociaal media welke betrekking hebben op onze volleybalschool. Foto’s en video’s met een herkenbaar in beeld gebrachte betrokkene zijn meestal persoonsgegevens. Voor het maken en publiceren ervan hebben wij je toestemming nodig en ben je jonger dan 16 jaar dan hebben we toestemming nodig van de ouder/voogd. Je persoonlijke gegevens, zoals naam, leeftijd, telefoonnummers en e-mail adressen worden alleen intern bij de Prima Donna Kaas Volleybalschool gebruikt en alleen voor volleybalgerelateerde doeleinden. Je persoonlijke gegevens worden niet verspreid aan derden.
Bij het insturen van dit formulier geef ik de stichting Prima Donna Kaas Top volleybal Huizen toestemming de bijdrage voor de trainingen éénmalig te incasseren van mijn bankrekening nadat bovenstaande is geselecteerd voor de trainingen. Pas na de eerste training worden de machtigingen verwerkt.