• bannerSitePDKVS1

Deze week

Toernooien

nieuwsbericht februari 2024

We nodigen alle deelnemers van de volleybalschool uit op 17 februari bij Prima Donna Kaas Huizen heren 1 uitkomend in de eredivisie. De mannen uit Huizen spelen in de B-poule tegen Vocasa. En het gaat in de B poule echt ergens om! De nummers 1 en 2 uit de B poule plaatsen zich voor kwartfinales tegen de nummers 3 en 4 uit de A poule van het Nationaal kampioenschap.
Prima Donna Kaas Huizen is 8e geëindigd in de reguliere competitie, maar maakt zeker nog kans om zich te kwalificeren voor de kwartfinales. Het team is in de laatste weken versterkt met Sjoerd Hoogendoorn (ex-international) en Tomas Halanda (ervaren Sloveense passer loper)
Nu weten we dat een aantal van jullie zaterdag 17 februari aktief zijn bij de halve finales NOJK, maar het is misschien wel leuk om een mooie dag volleybal af te sluiten bij een eredivisiewedstrijd.

De leden ontvangen komende week in je mailbox één ticket, deze is persoonlijk en alleen geldig wanneer je in je oranje volleybalschool t-shirt komt. Laten we met ons allen één zijde van het veld oranje kleuren en juich de mannen naar een overwinning. Na afloop van de wedstrijd gaan we een foto maken met alle deelnemers van de volleybalschool en de spelers van Prima Donna Kaas Huizen.

Alleen de deelnemers van de Prima Donna Kaas Volleybalschool krijgen een free ticket, wilt er familie of vrienden komen kijken, dat kan uiteraard, maar zij moeten dan een ticket kopen op de webshop

PDK_huizen_heren_1_2024.png

U​nited World Games
Wil jij mee naar de United World Games van 19 t/m 24 juni maar je hebt je nog niet definitief opgegeven? Vul dan NU het online registratieformulier in. Deadline 17 februari, maar wacht niet tot de laatste dag. Wij willen graag op tijd de bus vastleggen. Nog niet opgegeven? Al 55 leden gingen je voor!
CMV trainingen
Op 25 februari starten de CMV trainingen. Er is nog plaats voor nieuwe talenten. Weet jij iemand die nu CMV niveau 4, 5 of 6 speelt en meer wilt halen uit zijn volleybal, wijs hem dan op de mogelijkheden bij onze volleybalschool
Eindtoernooi
Wist je al dat ons eindtoernooi niet op 7 mei maar op 21 april gespeeld gaat worden? Wij gaan dit toernooi organiseren in samenwerking met de Nevobo voor alle RTC's en volleybalscholen. Het toernooi gaan we spelen in Wijchen.
Houdt 21 april vrij in je agenda, het belooft een mooi en uitdagend toernooi te worden. Meer informatie volgt later.